#News

from the #Valley

HR Tech Valley start een nieuw hoofdstuk met Hans Mangelschots

date: 28 / 08 / 2018 | written by Ben Greeven - Joris Peumans - Jochen Bessemans - Hans Mangelschots. | comments: 1
Jochen Bessemans verlaat op 30 september 2018 HR Tech Valley. In zijn plaats komt Hans Mangelschots aan boord. Met deze wissel start HR Tech Valley aan een nieuw hoofdstuk.

“Toen Joris Peumans en ikzelf in oktober 2016 Jochen aantrokken om HR Tech Valley uit te werken, bestond het enkel uit het idee om Belgische HR Tech bedrijven samen te brengen in een community”, vertelt Ben Greeven, co-founder HR Tech Valley.

“Nog geen twee jaar later is dat idee uitgegroeid tot een vzw die meer dan 50 leden telt, die wordt gezien als een echte ambassadeur van en kenniscentrum voor HR Tech en die zelfs internationaal wordt gevraagd als spreker. Een echt ecosysteem waar HR Tech bedrijven, HR verantwoordelijken en HR dienstverleners deel van uitmaken. Daarnaast staan er een aantal partnerships in de steigers met o.a. Federgon en B-Hive. Dat is een mooi resultaat op zo korte tijd,” aldus Ben Greeven.

“Ik geloof zeer sterk in het ecosysteem-denken dat aan de basis ligt van HR Tech Valley en ik ben trots op wat we hebben gepresteerd”, aldus Jochen Bessemans. “Onlangs kreeg ik echter onverwacht een voorstel om mee een nieuw consultancybedrijf op te starten. Dit voorstel sloot zo nauw aan bij enkele ideeën waar ik voor HR Tech Valley rond werkte en die me na aan het hart liggen, dat ik besloten heb om de draad hiervan terug op te pikken en HR Tech Valley te verlaten op 30 september 2018.”

Joris Peumans: “De beslissing van Jochen verraste ons en we vinden het jammer dat het moment van afscheid aangebroken is. Tegelijk beseffen we dat HR Tech Valley met het huidige ledenaantal op een punt staat dat er nood is aan veel meer initiatieven en een andere vorm van business development.”

Ben Greeven: “Met Jochen hebben we het ruwe idee van goed twee jaar geleden kunnen uitwerken, positioneren en inhoudelijk kunnen stofferen. We hebben nu Hans Mangelschots aangetrokken om samen HR Tech Valley naar het volgende hoofdstuk te brengen waarbij de focus nog meer komt te liggen op het bieden van toegevoegde waarde aan in de eerste plaatst onze leden en op termijn ook aan andere belanghebbenden. Hans is zich nu reeds samen met Jochen in te werken en gaat vanaf 24 september voltijds aan de slag zodat de continuïteit verzekerd is.”

Hans MangelschotsHans Mangelschots: “De laatste vijf jaar zijn HR en HR Tech een belangrijk deel van mijn leven. Ik heb onder andere mee een HR Tech start-up opgericht en onder HRToolz.online ben ik sinds 2017 bezig rond het versnellen van de digitalisering van HR. Op die manier heb ik ook HR Tech Valley leren kennen en gemerkt dat onze visie erg gelijklopend is. Ik heb dan ook ontzettend veel zin om dit prachtige initiatief mee verder uit te bouwen.”

Comments

utiqilajeku utiqilajeku
21/10/2018 13:25

http://doxycycline-cheapbuy.site/ - doxycycline-cheapbuy.site.ankor <a href="http://onlinebuycytotec.site/">onlinebuycytotec.site.ankor</a>

Leave a comment

Go back to top of the page
  1. Community
    1. Co-created solutions
    2. Membership formulas
    3. Our members
    4. News from the Valley
    5. Map of Belgian HR Tech
  2. Events
  3. HR Tech Advice
    1. HR Tech Guides
    2. Pick your sparring formula